GÄSTEBUCH

Schreibe einen neuen Eintrag ins Gästebuch

 
 
 
 
 
Felder markiert mit * müssen eingetragen werden.
E-Mail-Adressen werden nicht publiziert.
Aus Sicherheitsgründen wird deine IP-Adresse 3.235.29.190 gespeichert.
Wir nehmen uns das Recht, deinen Post zu editieren, löschen oder nicht freizuschalten.
5394 Einträge.
scara the bug hat geschrieben am 8. April 2020 um 13:21:
vielen dank little stan, genau richtig entschieden
Muper hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:55:
Hey little Stan
Wieder mal grossartig dich zghöre. Dörf ich mir Radio Gaga vo Queen wünsche?

Lg
Muper <3
scara the bug hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:52:
hallo little stan
ich würde gern etwas von brass against hören, denke aber dass ihr den originalsong "pull the trigger" noch nicht in der datenbank habt. in dem fall das tool cover "the pot"
Annie hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:51:
Salu Laura...ich hänge mich auch noch a die Wunschliste mit Nothing Is Safe von Clipping. Danke dir und lieben Gruss ins Home Office
mircö hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:47:
you da best <3
Dr. Mirkophon hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:35:
ueh laura, häts "so caught up" vo "the teskey brothers" im digimedia? die spieled au ah dä mfw & ich han die erst gester, dank dä playlist vo dä mfw, känneglärnt - uund grad voll gfühlt 😉 nimmt mi wunder, was du zu däm song würsch säge 😊
Livia hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:30:
Hallo Liebi

Am liebste hetti eds gad "Dude (I totally miss you)" vo Tenacious D - us naheligende Gründ...

Und suscht irgendöpis vo Tocotronic.

Schick der e grossi virtuelli Umarmig, schön dini Stimm z'ghöre! <3
Nathalie hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:27:
Liebi Laura. Ich ghör dich!!! Und wünsch mir öppis von Nina Simone, falls das irgendwo inepasst. Herzlichi Grüess!
Nils hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:10:
Heii Laura, da isch de Nils und Sté

Cooli Sändig <3
Döfemer bitte "Stuck in the middle with you" vo Steelers Wheel ghööre? Danke tausnd!
Dr. Mirkophon hat geschrieben am 8. April 2020 um 12:03:
hoooi little s(a)tan - schön ghört mär dich 😊

du weisch, was natürli nöd fähle därf: flogging molly - laura 😉
Annie hat geschrieben am 8. April 2020 um 8:48:
@scarathebug: ohni z losse vo wäm der Wunsch gsi isch....Sabotage, hani gwüsst, er kan nume vo dir si. Klassiker....geilomiert! Merci und Gruss
scara the bug hat geschrieben am 8. April 2020 um 8:34:
guete morge raffinierti julia
also je nachdem was gad passt entweeder:
bikinin kill - hamster baby
beasty boys - sabotage
laurie anderson - language is a virus
Annie hat geschrieben am 8. April 2020 um 8:19:
Ok ....den na en Wunsch
Greta van Fleet: Highway Tunes. Dankeschööönst
Biber hat geschrieben am 8. April 2020 um 8:02:
Daaanke Julia, bist du über deinen Schatten gesprungen 😊 Made my day☀️
Annie hat geschrieben am 8. April 2020 um 7:48:
Üsserscht unterhaltsam, din Morgomat, Julia, näbscht dä coole Musik.
Ich amüsiere mich köschtlich 😂
Biber hat geschrieben am 8. April 2020 um 7:39:
Aus lauter Vorfreude auf die MFW und für alle FABER-Groupies da draussen wünsch ich mir 'Lass mich nicht los'...
Annie hat geschrieben am 8. April 2020 um 6:50:
Guete Morge Julia
Hammer Musik lahsch laufe. Da findis gar nüm schlimm, dass ich dä ominöse Supermond verpennt han...^^
Grüessli
René hat geschrieben am 8. April 2020 um 6:44:
Yeah! A Silver Mt. Zion! Sehr schön. Good Morning!
Miss Maybe hat geschrieben am 7. April 2020 um 13:19:
Ihr schnattered nöd zu viel 😉ich finds symphatisch...ich grüsse euch und das Paralleluniversum und wünsch mir von Ikan Hyu Plastic for free...bleibt gesund...
Paralleluniverse hat geschrieben am 7. April 2020 um 12:46:
Moinsen zämä

Wünsch mir vo dance macabre "the faint"
Liäbi grüässlis und bliibäd gsund
Marianne hat geschrieben am 7. April 2020 um 12:40:
Dumms Wiibergwösch... müend doch nöd all durenandschnattere!
rebi hat geschrieben am 7. April 2020 um 12:29:
die wären au super a de MFW 😉
Doro Gjat, Zenit aber bitte in akustisch
wädi hat geschrieben am 7. April 2020 um 9:06:
Alles Guet Locke
Isch alles Guet was Ihr laufe lönd,
usserd wänn so Bänds wo jede kännt
wie Beatles, Bee Gees usw. laufe lönd.
Wiiter mit Stuck wommer suscht niened ghört!!
(Häsch mir ebe dä Tag mit Beatles versaut)
Johnny Thunder hat geschrieben am 7. April 2020 um 8:53:
Huééééééé Monophonics! Nach Old Man Gloon! Gekonnt, Bossin, gekonnt!!!
Hey und: Almost Lover, du glaubsts nicht: zu dem hab ich als teenie bittere tränen vergossen! hahahaha!
wädi hat geschrieben am 7. April 2020 um 8:51:
Guete Morge Schnäll na öppis wünsche,
suscht chömed na Bee Gees oder suscht en Seich.
Ich möcht gern vo Muse Guiding Light.
Schöns Tägli wädi
scara the bug hat geschrieben am 7. April 2020 um 6:25:
guete morge locke
nur dass d weisch das nüd vergäbe radio machsch 😃
gueTZlignom hat geschrieben am 6. April 2020 um 12:56:
Salü

Am Samstig gad zum erste mal bi üs bimeh BAG konforme Konzert im Innehof ghört... Sehr sehr nice
drum wünschi:
Lola Lola - Prince Jelleh
Liebi Grüessli
TZ
Chief Wiggum hat geschrieben am 6. April 2020 um 12:56:
Guete Tag, danke für de geil Sound. da de Tülii eigentli Plattetaufi und Konzert gah het, wünsch ich mir en track vo sim neue Album "ABER". Danke und wiiter so
Benji hat geschrieben am 6. April 2020 um 12:33:
Schad, da muemer wohl de Musikredaktion mal was stecke 😉
Figgdisam söts i de Mediathek ha, bizli Chraftfäldliebi!
Benji hat geschrieben am 6. April 2020 um 12:14:
Herr Dokter, bring doch was vo Track the Liars down
Melodic-Punk usem Grossruum Winterthur 😍
Stadtfilter.net
Auf Sendung:
17:00 - 18:00
Danach:
18:00 - 20:00