GÄSTEBUCH

Schreibe einen neuen Eintrag ins Gästebuch

 
 
 
 
Felder markiert mit * müssen eingetragen werden.
E-Mail-Adressen werden nicht publiziert.
Aus Sicherheitsgründen wird deine IP-Adresse 34.239.185.22 gespeichert.
Wir nehmen uns das Recht, deinen Post zu editieren, löschen oder nicht freizuschalten.
11418 Einträge.
Tütü Rabenschworz hat geschrieben am 10. Februar 2021 um 20:01
Are yo räääde?????
Tütü Rabenschworz hat geschrieben am 10. Februar 2021 um 19:56
????
Tütü Rabenschworz hat geschrieben am 10. Februar 2021 um 19:55
????
Chäschpe hat geschrieben am 10. Februar 2021 um 13:28
Hallo Little Stan, danke für deinen schönen High Noon! Wie wärs mit Tüüfumusig“ von Urban Junior“ zum Schluss?
Annie hat geschrieben am 10. Februar 2021 um 6:41
So schön....ufstah mitem Marek Hemmann ❤
Paralleluniverse hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 13:00
Moinsen!
Gern vo "Rausch" arbeitszeit. Findsch ufm bandcamp.
Sehr schönes täggli noch...
manu hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 12:12
gern worms von viagra boys 🙂
scara the bug hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 8:27
nei, das isch di französisch version die häni nu nie ghärt und die isch soo schön !!!
Rommel hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 8:25
Na Locke...
Würdest du mir den Lee Fields mit faithful man spielen?! Am liebsten diese Version https://youtu.be/fNSjGC-T80s
aber wenn die zu lang ist dann einfach vom Album... Dankedankedanke
Damit grüss ich ganz herzlich den Mannenchor Schmerikon!
Pingu hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 8:22
NOOT NOOT

De Pingu wünscht sich Fast Car vo de Tracy Chapman... NOOT NOOT und es schöns tägli
Pingu
Melchior hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 8:21
Hallo Frau Locke
Zum Aufstehen gerne Carole King mit I Feel the Earth Move. Dankeschön!
scara the bug hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 8:18
hoi locke
ja, bi mir, wiit usserhalb vo winti ufem land, häts au schnee gäh, glaub sogar ächli meh als bi dir, isch also kei induschtrieschnee.
dini musig isch au g'lunge und ich glaub' d'titelmusig vo raumpatroille orion wär widermol fällig und passend =)
Annie hat geschrieben am 9. Februar 2021 um 7:55
Hoi Laura
Schöns ufstah gsi mit dinere Musik.
Jetz parat für dä Tag. Wen Platz isch füren Winsch, dann wärs vo Led Zeppelin- What is and what should never be. Danke dir und Gruss 🙂
Hi , sind dabei. Die Reichensächser hat geschrieben am 8. Februar 2021 um 20:39
????
scara the bug hat geschrieben am 8. Februar 2021 um 12:59
hallo herr dokter
ich wünsche mir en 50 jöhrige song:
"war" vom edwin starr
dankä merci bitte
gueTZlignom hat geschrieben am 8. Februar 2021 um 12:49
Hello zum zweite

Best Boy vo de JJ Wilde...
MÄSSI

gueTZlignom
scara the bug hat geschrieben am 8. Februar 2021 um 8:51
hoi
"fuck you" vo archive
Ändu hat geschrieben am 8. Februar 2021 um 8:29
Sali Ursina 🙂 Sehr coole Sound! Wünschti mir "​pulling the pin" vo "Run the Jewels" - Und wünsche dir und allne en schöne Mändi! Gruess
Katharina Willi hat geschrieben am 7. Februar 2021 um 17:03
Än riesige Applaus a eu drü taffe Mädels wieter so

Liäbe Gruäss Katharina
Miss Maybe hat geschrieben am 7. Februar 2021 um 16:05
Grossartige Beiträge und ein super "happy birthday" Text....applaus applaus applaus...übrigens bin ich seit 21 Jahren in der Schweiz und habe keine Stimme , ich darf nur meine Steuer pünktlich abschicken. ????????????????wie wärs jetut mit Grossstadtgeflüster" ich muss gar nix"
Miss Maybe hat geschrieben am 7. Februar 2021 um 15:17
Es ist ja super das wir es haben. Aber ich hab das Gefühl danke sagen zu müssen. NEIN MUSS ICH NICHT!!!!! Und wir sind noch lang nicht da wo wir hin müssen. Das macht mich wütend und darum wünsche ich mir einen wütenden Song " Touch me again" von Petrol Girls... danke schön...
Katharina Willi hat geschrieben am 7. Februar 2021 um 15:02
Freu mich uf dä hüttig Biitrag über 50 Jahr Fraue- und Wahlstimmrecht. Vor 50 Jahr bin ich grad mal 5 gsi und vo därä Wichtigkeit für eus Fraue nonig viel mit über cho.
Zu däm Jubiläum würd ich mich über dä Song vo dä Alicia Keys ' Superwoman' freue.
Dankä vielmal
Katharina
Rosa Luxemburg hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 17:05
Toller Beitrag zu Gramsci. Für eine proletarische Fussballkultur. Es lebe Socrates!
dE fABI hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 10:48
Jo jg hs ghört uh bin eh btzli verzaberet du Schamörin hi hi hi Bi in Neuhuse aRhf Dehei eecht schwär Dier es Gipfeli bring heyWemmer no eh Song zämelose mi Idee isch Beatels mit Miswvhel ma Bell bis denn blib schpannend See You
Anita hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 10:27
Yes it’s better now!
dE fABI hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 10:25
Hoi liebe Schatz ! Judihui Danke bin voll entzückt
en volltreffer
dE fABI hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 10:15
hOI NOMOL DÖRI BITTE EHsONG VOM jONY cACH oDER DE Yong GOODS WÄR COOL GRÜESS US EM rAsa lAND
Anita hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 10:10
Es chroset echli. Isch das mini verbindig oder isch das bi eu i de schwiiz?
dE fABI hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 9:56
lUSCHTIGE Dialekt UU tOLLI mUSIG SUPPER WA WILL MEH <MEH AH SOMENE SCÖNE sAMSCHTIG mERCI
Anita hat geschrieben am 6. Februar 2021 um 9:55
Liebes Annielein bini zspaht zum no es lied zwünsche? Würd gern vo Minere Fründin Lea es Lied ghöre. Ihri Bänd heisst Honolulu sie lebt in Barcelona und slied heisst boys in the park
Auf Sendung: Musik à Gogo 14:00 - 17:00
Danach: Sizin için 17:00 - 18:00